Turunduse sisekoolitused
Turunduse sisekoolitus sinu ettevõttele valmib rätseplahendusena.
Ettevõttesse koolituse tellimine on kindel viis saada vajalikku infot oma soovitud teemal, oma ettevõtte ja valdkonna näitel koos küsimuste-vastustega oma ala eksperdilt.
Koolitaja
Sisekoolitusi viib läbi kogenud digistrateeg Katrin Vilimaa-Otsing, kes on turundus tegev aastast 2010. Loe lähemalt.
Tutvu koolituste teemadega
Tutvu järgnevalt enim tellitud koolitusteemadega – kas leiad midagi sobivat?
Isegi kui esmapilgul 100% sobivat ei ole, võta ühendust.
Kõik sisekoolitused valmivad eritellimusel.
Iga koolituspäeva sisu on kohandatav vastavalt soovidele.
1. AI tööriistade koolitus
AI tööriistade koolituselt saad teada:
- Mis võimalusi AI üldse pakub
- Kuidas tuvastada probleeme, mille lahendamisel saab AI lahendusi kasutada
- Kuidas anda enda jaoks igavad asjad AI-le
- Inspireerivaid näiteid AI rakendamisest
- Mis on promptid ja kuidas nendega toimetada
Peale koolitust sobivaid AI lahendusi rakendades saad teha vähemaga palju rohkem.
2. Funnelite kasutuselevõtt
Funnelid – heal lapsel mitu nime! Funnel, turundusfunnel, turunduslehter, müügilehte, müügitoru.
Sisuliselt on need erinevad sammud, mida klient ostuprotsessis läbib alates tulevasele ostule mõtlemisest kuni tehingu ja rahuloleva kliendina järelmüükideni.
Koolitusel saad sellest kõigest sinu valdkonnas ja toodete-teenuste puhul teadlikumaks.
Saad ülevaate erinevate turunduskanalite rakendamises igal olulisel sammul ja kõige mõõtmisel.
Kui sul ei ole seni olnud terviklikku ülevaadet oma klientide ostuprotsessist ja selle mõõtmisest digis, siis siit saadud selgus aitab sulle toimetada praeguste ressurssidega oluliselt tulemuslikumalt.
3. Meta platvormide võimalused
Meta platvormid, Facebook ja Instagram on enimkasutatud sotsiaalmeedia platvormid, kus turundamine võib sõltuvalt sihtrühmadest olla väga tulemuslik.
Sõltumata sellest, kas teed Facebooki ja Instagrami reklaame ise või tellid selleks teenust, tasub olla teadlik platvormide võimalustest ja tehtu tulemuslikkusest, et selle alusel teha paremaid otsuseid.
Näiteks kui sa juhuslikult veel ei kasuta UTM silte või Meta pikslit koos nende erinevate võimalustega, jääb sul neist palju olulist turundusinfot puudu. Neid kasutavatel konkurentidel on sinu ees suur eelis.
Samuti sobib see koolitus sulle, kui plaanid sotsiaalmeedia kontode haldusest saada ülevaate, viia need kokku ühe või lahku erinevate partnerite juurde, või hakata asju haldama niiöelda “majas sees”.
Koolitusega koos võime kokku leppida sotsiaalmeedia kontode auditis.
4. Konversioonide mõõtmine
Konversioonide mõõtmise sisekoolitus toimub töötoa formaadis, mille jooksul aitan tehnilisemana tunduvad erinevad seadistused ka ära teha.
Tavaliselt sisaldab konversioonide mõõtmise töötuba ülevaadet ja seadistamist järgnevast:
- Google Tag Manager
- Google Analytics
- UTM sildid
- Looker Studio ja dashboard’id
Selle tulemusena on ühes kohas koos ülevaade digiturundustegevuste tulemuslikkusest. Säästad tulevikus oluliselt töötunde erinevate turunduskanalite vahelisest raporteerimiselt, administreerimiselt ja halduselt.
5. Looker Studio ja dashboard’id
Looker Studio, endise nimega Google Data Studio kasutuselevõtt säästab sinu ettevõttes raporteerimiselt oluliselt tunde igal kuul – panusta oluline tööaeg olulisele ja mitte raportite koostamisele eri keskkondade vahel.
Tavaliselt on regulaarsete raportite koostamisel vaja sisse logida mitmetesse eri keskkondadesse, sest infokillud on laiali. Nende kogumine võtab enamasti tunde.
Looker Studio kasutuselevõtt toob eri andmed kokku ühte kohta, määrad KPI-d ning andmed uuenevad regulaarselt ise.
Seejärel on raportite koostamiseks vaja vaid valida kuupäevade vahemik ja minutitega on kõigest ülevaade olemas.
Enamikes ettevõtetes, kus oleme seda juurutanud, on sellega säästetud vähemalt 1 inimese täistööpäev ühes kuus.
Looker Studio juurutamise koolitus toimub poolepäevase praktilise workshop’ina.
6. LinkedIni koolitus
LinkedIni platvormi võimalused ja nende kasutuselevõtt.
Koolitusel saad teada;
- Mis on LinkedIn ja miks seda kasutusele võtta
- Mis on selle eelised teiste sotsiaalmeediaplatvormide ees
- LinkedIn eripärad
- Kuidas koostada ja korrastada LinkedIn profiili
- Kuidas erinevadettevõtte ja eraisiku profiilid
- Orgaanilised võimalused ja reklaamimine
- Prospecting – sinu jaoks olulise sihtgrupi leidmine LinkedIn platvormil
7. Meiliturunduse sisekoolitus
E-posti turunduse koolitus.
8. Turundusplaani loomine
Turundusplaani loomise koolitust viin läbi töötoa formaadis. Nii saavad kõik osalejad lisaks teooriale praktilise kogemuse ja omanikutunde loodud plaanist.
9. Digikontode turvalisus ja parimad praktikad
Digikontode turvalisuse sisekoolitus.
Kuidas hoida kontod ja ligipääsud turvaliselt?
10. Sisekoolitus vastavalt sinu soovile
Kui sa ei leidnud täpselt seda koolitust või teemat või mitme teema kombinatsiooni mida tegelikult vajad, võta ühendust.
Kõik koolitused valmivad rätseplahendusena vastavalt tellijale, tema digikanalitele ja valdkonnale.